اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

چربی سوزی پهلوها

چربی سوزی پهلوها چگونه ممکن است؟

آب کردن چربی ها کار آسانی نیست و سخت ترین مرحله ی آن آب کردن چربی های پهلو است. واقعا کار آسانی نیست که بخواهید چربی های پهلو را فقط با ورزش کردن یا فقط با رژیم غذایی. برای از بین بردن این قسمت از چربی ها علاوه بر تغذیه و ورزش باید تغییراتی در سبک زندگی خود نیز ایجاد نمایید. در این مطلب نکات مهم و تاثیرگذاری را با شما در میان خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید.

چربی سوزی پهلوها چگونه ممکن است؟

آب کردن چربی ها کار آسانی نیست و سخت ترین مرحله ی آن آب کردن چربی های پهلو است. واقعا کار آسانی نیست که بخواهید چربی های پهلو را فقط با ورزش کردن یا فقط با رژیم غذایی. برای از بین بردن این قسمت از چربی ها علاوه بر تغذیه و ورزش باید تغییراتی در سبک زندگی خود نیز ایجاد نمایید. در این مطلب نکات مهم و تاثیرگذاری را با شما در میان خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید.

محمد حسین عزیزی متخصص تغذیه؛ گفت: برای خلاصی از چربی ها، علاوه بر ورزش و تغذیه مناسب، بهداشت و زندگی سالم نیز حائز اهمیت است،توجه داشته باشید که کاهش ساعات خواب شبانه باعث افزایش اشتهایتان خواهد شد.

وی اظهار کرد:هر روز صبح، زمانی که از خواب بیدار می شوید همانطور که به پشت دراز کشیده اید، عضلات شکمتان را منقبض کنید. پس از پنج ثانیه صبر، با نفس عمیق عضلات تان را شل کنید هر قدر که می توانید این حرکت را تکرار کنید.

عزیزی ادامه داد:حرکت دیگری که برای آب کردن چربی پهلوها موثر است، این است که به پهلو دراز بکشید، زانوهایتان را روی هم گذاشته و کمی جمع کنید؛ سپس بالاتنه را به آرامی از زمین جدا کرده و سپس به حالت اول بازگردید.

وی تاکید کرد:این حرکات را برای هر پهلو 25 تا 30 بار تکرار کنید؛ سپس در همان حالتی که به پهلو خوابیده اید، پاهایتان را دراز کنید و هر دو را با هم از زمین بلند کرده و پس از چند ثانیه به حالت اول بازگردید.

 این متخصص تغذیه اذعان داشت: بروملین موجود در میوه آناناس باعث تخریب فیبرهای کلاژن  که سلول‌های چربی را در خود ذخیره دارند،می شود. برای همین هم آب جمع شده در سطح سلولیت‌ها را از بین می‌برد.اما آناناس باعث لاغری نمی شود ولی  می تواند همراه با ورزش و یک رژیم غذایی مناسب اثرگذار باشد.

وی ادامه داد : مواد غذایی مثله کرفس،چای سبز و میوه های ترش می توانند چربی سوزی کنند همچنینن برای کاهش وزن از لبنیات و گوشت کم چرب استفاده کنید و میزان مصرف سبزی،میوه،غلات،حبوبات و غذاهایی که فیبر زیاد دارند را زیاد کنید